بغضم گرفته...
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 
 
بغضم گرفته وقتش بباره
 
 
                                چه بی هوا هوای گریه داره
 
 
باز کاغذام با تو خط خطی شد
 
 
                         خدا ای حس و حال و دوست ندارم
 
 
 
باز دور پنجره قفس کشیدم...دوباره عطرت و نفس کشیدم
 
 
 
قلم تو دست من پر از سکوته
 
 
                    دوباره از ترانه دست کشیدم
 
 
باز خاطرات تو همین حوالیه...حالم همینه و یه چند سالیه
 
 
جای تو اینجا خالیه
 
 
 
جز تو تموم شهر میدونن حالمو
 
 
                                       مثل کبوترم که سنگ آدما شکسته بالمو
 
 
 
این قلب بیقرار رو از تو دارم
 
 
 
این حس انتظار رو از تو دارم
 
 
 
اسمت هنوزم دور گردنم هست...من این طناب دار رو از تو دارم
 
 
 
اسمت نوشته رو بخار شیشه
 
 
 
                         دلی که بی تو نباشه دل نمیشه
 
 
 
من موندم و یه سایه ای تو خونه
 
 
 
میترسم حتی اونم رفتنی شه...


نظرات شما عزیزان:

سید محمد
ساعت20:05---1 خرداد 1393
ممنون

شادی
ساعت8:36---1 خرداد 1393
دوست خوب مث لواشک میمونه؛! حتی یادشم که میکنی دلت ضعف میره!!
پاسخ:فدای تو لواشک خودم بشم...خخخ


....
ساعت23:31---31 ارديبهشت 1393
namokhay poste jadid bezari? monde shodam diye ye jadidi belle
پاسخ:naaaaaa nemikhammm :|||


nazanin
ساعت21:49---31 ارديبهشت 1393
salam asma jooooooooooooon khobi???

khili az veblaget khoosham omad likeeeee
پاسخ:سلام عزیزدلم مرسی از نظرت خیلی دوست دارمممم


2femmm
ساعت1:06---30 ارديبهشت 1393
Salam asmay goolam vebet khili ghashang shoode like dari golam az in postay khooshkelt to line ham bezar ma ke hamsh nemitoonim biyam vebt doooset daram nafasam movazeb khoodet bashhh byyy
پاسخ:سلاااااام مرسی از نظرت عزیزم


.....
ساعت0:31---30 ارديبهشت 1393
nako yachoon

nayar saroon

باتشکر
پاسخ::|


نیما
ساعت9:52---29 ارديبهشت 1393
سلام اسما خانم حقیقتش باهات قهر بودم نمیخواستم نظر واست بزارم اما نه اینکنه سر نزنم ها همیشه سر میزدم ولی خب ازت دلخور بودم...اما چه میشود کرد دل من طاقت دوری نداردحالا بگذریم خواستم بگم دمت چیز خیلی بامعرفتی الی گلی بوس بای

پارسا.یا بنده خدا
ساعت9:26---29 ارديبهشت 1393
وبلگ تو هم خیلی قشنگه.عزیزمدرضمن میای تبادل لینک کنیم؟

امین
ساعت20:11---28 ارديبهشت 1393
سلاااام اسمایی وااااای وبلاگت چقدر خوشمل شده عزیزم خیلی ناز شده بهت تبریک میگم گلم مواظب خودت باش بای
پاسخ:تشکر عزیزم از لطف و نظرت


mona
ساعت14:21---27 ارديبهشت 1393
عشق افسانه نيست آنكه عشق آفريد ديوانه نيست عشق آن نيست كه در كنارش باشي عشق آن است كه به يادش باشي
پاسخ:قربوووونت مونااااااا جووونم


mona
ساعت14:18---27 ارديبهشت 1393
عشق فقط عشق لاتي پري و زري و عمه فاطي عرق سگي و ابجو قاطي حبس ابد بي ملاقاتي فكر نكن گنده لاتي بابا ما فقط خاطر خواتيم

نازنین
ساعت22:10---26 ارديبهشت 1393
سلام اسما جونم وب خوبی داری...لینکت کردم خوشحال میشم اگه دوسداشتی بهم سربزنی و لینکم کنی
پاسخ:مرسی عزیزم از نظرت حتما سر میزنم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 26 ارديبهشت 1393برچسب:,ساعت 19:18 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت